Weekendje Jerez - Reisverslag uit Conil de la Frontera, Spanje van Kim Geurts - WaarBenJij.nu Weekendje Jerez - Reisverslag uit Conil de la Frontera, Spanje van Kim Geurts - WaarBenJij.nu

Weekendje Jerez

Door: Kim Geurts

Blijf op de hoogte en volg Kim

26 Februari 2012 | Spanje, Conil de la Frontera

Zaterdagmorgen ben ik om half 10 thuis vertrokken naar de bushalte om naar Jerez te gaan.
mijn bus ging naar San Fernando dus hebben we die gepakt, uiteindelijk bleek dat hij niet naar het treinstation ging. na ongeveer 2 uur rondlopen om het station te zoeken, hebben we toch maar een bus gepakt. uiteindelijk waren we rond 12 uur op het station en hebben daar om half 1 ofzo de trein gepakt naar Jerez. daar aangekomen hebben we weer een heel stuk rondgedwaald en kwamen we uiteindelijk rond 2 uur aan bij het hotel!.

eindelijk even gerelaxt en wat gegeten, want langs het hotel lag een vrij buffet restaurant. daarna hebben we een taxi laten bellen om ons naar de centre commercial area sur te brengen. (dit bleek later maar 10min lopen van het hotel te zijn:S) hier was een super groot overdekt winkelcentrum met natuurlijk de Primark! waar we meteen begonnen met inlaaien, hier hebben we ongeveer 1.5u rondgelopen en gepast en uiteindelijk met flinke tassen naar buiten gelopen. daarna zijn we nog verder gaan winkelen, de h&m, Zara, en ga zo maar door! om 8u waren we moe en voldaan en zijn we terug naar het hotel gelopen.

hier hebben we lekker ontspannen met een zak chips en wat drinken Euro Trip gekeken. rond 12u gingen we slapen. het was erg erg koud op de kamer, dus we hadden allebei echt slecht geslapen in het hotel. de volgende morgen zijn we rond kwart voor 9 begonnen met douche en klaarmaken en daarna zijn we naar de Zoo gelopen. om 10u precies waren we daar, en dan zou het ook open gaan. het bleek allemaal erg klein te zijn dus om kwart over 11 hadden we alles alweer gezien haha en hadden we nog zooon pijn aan onze voeten van gister! daarna zijn we richting station gaan lopen om toch maar weer naar huis te gaan. onderweg hebben we eerst een broodje gegeten en daarna nog churrios (soort deeg waar ze rondjes van maken en in het vet gooien). daarna waren we eindelijk op het station. toen moesten we nog 3 kwartier wachten op onze trein. toen die om half 2 eindelijk kwam waren we zooo opgelucht! we hadden nog op internet gekeken en mijn bus zou om 4u in chiclana zijn dus zou ik goed kunnen halen. aangekomen in Bahia Sur in san fernando hebben we eindelijk de goede bus naar chiclana gepakt en waren we dus ook rond 3u in chiclana, daar zijn we dichtbij de mcdonalds uitgestapt en hebben weer een mcflurry gegeten daarna zijn we snel naar het station gelopen om dat we dachten dat mijn bus ging. laterna bleek dat deze pas om 6uur ging!! dus hebben we daar nog 2 uur moeten wachten, POEH!.
nu ben ik net een uurtje thuis gelukkig! heb al lekker een bad genomen en ben weer een beetje ontspannen. m'n voeten doen wel pijn aan alle kanten en ik heb wel een paar blaren, maar al met al was het wel een geslaagd weekend!

op naar de volgende week!!

Groetjes

• 26 Februari 2012 - 18:57

Fam. Denen:

Hoi Kim,
    Wat leuk om je reisverslagen te lezen en de foto's te bekijken!
    Wel leuk dat je daar van alles mag doen op je stage.
    Maar lees wel dat ze daar geen echte Carnavalsfeest kennen zoals in Nederland. ( volgend jaar weer )
    We wensen je daar nog een leuke en leerzame tijd!
    Heel veel groetjes van: Jos, Gerdien, Martin, Janine en Jaap.

• 26 Februari 2012 - 20:29

Roel & Mandy:

Ha Kim.
    Zo te lezen heb je een leuk weekend gehad, flink gewinkeld voor de inloopkast?
    Jammer dat carnaval tegen viel, maar het is zo weer 11/11.
    Bart is dit weekend begonnen met het plaatsen van de keuken en donderdag komt wielie voor de electra, dus vanaf dan kunnen we al pizza's bakken!
    We sturen snel weer een foto.
    Veel plezier komende week en hopelijk is het in het begin van de week al wat drukker als vorige week.
    Gr roel & mandy