Op de helft! - Reisverslag uit Conil de la Frontera, Spanje van Kim Geurts - WaarBenJij.nu Op de helft! - Reisverslag uit Conil de la Frontera, Spanje van Kim Geurts - WaarBenJij.nu

Op de helft!

Door: Kim Geurts

Blijf op de hoogte en volg Kim

02 Maart 2012 | Spanje, Conil de la Frontera

Maandag natuurlijk weer naar Stage geweest. niet veel bijzonders gedaan, ik was nog erg moe van de reis naar Jerez en de nacht van zondag op maandag erg slecht geslapen omdat er een kat in de tuin zat waardoor de honden steeds tekeer gingen!,

's avonds kreeg ik te horen dat het de volgende dat Andalusia Day was, dus in andalusië een vrije dag! daar was ik wel aan toe!
ik ben om half 10 opgestaan en ben me toen klaar gaan maken en ben naar La Barossa gefietst! dat is ongeveer 11 km maar volgens mij heb ik er de heenweg wel 15 gefietst (beetje verkeerd).Ik had met Ilona afgesproken bij het laboratorium waar ze stage liep, daar kwam ze me ophalen. daarna zijn we na haar huis gegaan. heb even gedag gezegd tegen haar spaanse gezin en toen zijn we naar het Strand gegaan. het was erg mooi weer dus was ook erg druk op het strand. daar hebben we wat gewandeld. daarna wilde we nog naar de supermarkt maar die bleken ook dicht te zijn. daarna ben ik daar pizza blijven eten en daarna zijn we weer even bij het strand gaan zitten. rond 5uur ben ik weer naar huis gefietst. toen heb ik daar film gekeken en lekker op de bank gelegen.

woensdag was het weer tijd voor Stage. 'smorgens weer een paar operaties maar het was niet erg druk eigenlijk deze hele week niet. we zijn wel nog een koe wezen insemineren en dat was het eigenlijk wel.

Donderdag morgen moesten we weer terug naar hetzelfde bedrijf om koeien te insemineren, nu mocht ik kijken of de koeien "schoon"genoeg waren om te insemineren. daarna zijn we weer naar de praktijk gegaan om weer operaties te doen. na de laatste operatie mocht ik van Macarena de losse hechtingen maken, volgens haar ging mij dit vrij goed af voor de 2e keer. 'savonds zijn we eerst naar Chiclana gereden omdat Vicente wat moest halen, toen was het al ongeveer kwart voor 6 voordat we terug waren. daarna was er eigenlijk niks meer te doen, heb ik maar wat rond gehangen.

Vanmorgen waren er geen operaties dus heb ik maar weer een rondje poetsen gedaan. daarna ben ik mee geweest met Vicente en een vriend van hem om een Stier uit te gaan zoeken, Vicente is vandaag jarig en gaat morgen een stieregevecht houden hij is dan zelf de torrero ben benieuwd! dit was wel grappig om te kijken welke stier hij wilde we zijn gewoon met de auto tussen de stieren gereden om foto's te maken! daarna zijn we nog naar de plaats gaan kijken waar het morgen gaat gebeuren, een oude paardenrenbaan. er komt daar dan ook een kampvuur en gaan ze Flamenco muziek spelen.daarna zijn we nog even na een kroegje geweest wat drinken, ik weet niet wat ik heb gedronken maar het was erg sterk! niet iets om te drinken om 1u smiddags! nu hebben we net spaghetti gegeten en zijn Angela en Vicente taart aan het bakken, voor morgen de verjaardag. Ilona en ik zijn van plan om Pannekoeken te gaan bakken morgenvroeg om deze mee te nemen. ik hoop dat ze dat lusten hier!

ik ben erg benieuwd hoe dat er morgen aan toe gaat! maar dat horen jullie daarna wel weer een keer!

Groetjesss

  • 06 Maart 2012 - 09:53

    Mam:

    Hoi Kim,
    Ja, al op de helft.
    De tijd gaat toch wel snel voorbij,
    en zeker als je het wel naar je zin hebt.
    Fijn dat daar de temperatuur wat stijgt,
    dan wordt het meteen wat zomers.
    Wij krijgen hier nu al wat lentegevoel,
    als de zon schijnt.
    Zo te lezen heb je wel genoten van je
    vrije dag.
    Je bent wel weer sportief bezig,
    [wandelen en fietsen]
    Op je stageplek blijft het redelijk
    rustig schrijf je. Is dat altijd zo?
    Veel plezier op de verjaardag van Vincente en succes met de pannenkoeken!
    Groetjes van:
    Rocky, Mercedes, Rosa, Pedro,
    en de rest van het Thuisfront

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 04 Feb. 2012
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 14643

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 07 November 2014

Internship BPEX

31 Januari 2012 - 01 April 2012

Mijn Stage in Spanje

Landen bezocht: