week 4 alweer - Reisverslag uit Conil de la Frontera, Spanje van Kim Geurts - WaarBenJij.nu week 4 alweer - Reisverslag uit Conil de la Frontera, Spanje van Kim Geurts - WaarBenJij.nu

week 4 alweer

Door: Kim Geurts

Blijf op de hoogte en volg Kim

24 Februari 2012 | Spanje, Conil de la Frontera

nou maandag begon als een heeeeele saaie dag! helemaal niks te doen eigenlijk de hele dag, dus heb maar wat rondgehangen en blij geweest dat ze daar wifi hadden zodat ik op m'n telefoon wat kon spelen om de tijd om te krijgen...

dinsdag was het al iets drukker maar nog niet veel, gelukkig gaan we wel elke dag een keer na de country anders zou ik gek worden hele dag tussen 4 muren!. we hebben 'smiddags bij een restaurant gegeten omdat Vicente geen zin had om te koken. ik dacht ik trakteer maar is een keer, nou dat was een greep uit m'n beurs 14 euro maar liefs voor 3 gangen en 2 personen haha. 'savonds was er weer niet veel maar om 7 uur moesten we ineens naar een koe toe voor een keizersnee, dit had ik nog nooit gezien dus ik vond het erg interessant, ik moest hier steeds foto's van knippen (ik zet er wel een paar bij) hier zijn we nog tot kwart voor 9 ofzo geweest en ik was om kwart over 9 ongeveer thuis, ook al had ik niet veel gedaan ik was toch wel kapot!

woensdag waren er eindelijk weer lekker veel operaties!
het begon met een operatie van een paard!! heel vet om een keer te zien, ze gingen bij de achterpoten een stuk pees eruit halen omdat hij kreupel liep in 90% van de gevallen lost dit alles op zei Vicente. daarna was er nog een trauma operatie, en daarna heb ik alles opgeruimd en gepoetst en gingen we weer het land in.

op donderdagmorgen was het ook lekker druk, eerst een trauma operatie en toen dat bezig was moest ik Pedro mee gaan helpen om röntgenfoto's van een paard te gaan maken. hier hebben we wel 2 uur ofzo over gedaan er moesten 6 foto's worden genomen van elke poot, dit was voor een eventuele nieuwe eigenaar, een duitser die zijn blijkbaar erg precies zeggen ze hier, het is zelfs zo erg dat die 24 foto's eigenlijk nog niet genoeg waren! pfff... daarna zijn we naar huis gegaan en hebben we lekker vis en gamba's gehad heerlijk!
toen zei Vicente ineens dat hij 'savonds vrij had en dus mocht ik ook vrij hebben, daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. ik heb rond half 5 de fiets (een mountainbike!) maar is uit de schuur gehaald en ben wat rond gaan fietsen, vraag me niet waar ik ben geweest want ik heb geeen idee!! gelukkig heeft m'n richtingsgevoel me niet in de steek gelaten en heb ik de weg weer terug gevonden na een uur. maar natuurlijk stap ik thuis van de fiets af en krakt m'n lies weer altijd leuk, dus nu nog een beetje last van. en ook nog spierpijn in m'n kont haha na een maand niks doen is dat toch best heftig!

nu is het dus vrijdag, vanmorgen was er een tumoroperatie maar daar konden we verder niks aan doen, het was al te ver uitgespreid en het lag te diep om er bij te komen, dus hebben we hem weer dichtgemaakt. daarna was er weer een trauma operatie van een heeeeel klein yorkshire terriertje. het dier woog volgens mij maar een kilo ofzo, maar had allebei de voorpoten gebroken, deze hebben ze allebei met pinnen vastgezet. toen was het onderhand al kwart voor 1 en ben ik alles gaan opruimen en dweilen. daarna hebben we nog wat dieren in het hospital behandeld en was het alweer 2u en dus weer siësta. Rocia was ook vanmorgen in de kliniek en toen zijn we met z'n 3e gaan eten bij venta el colorado, ziet er van de buitenkant erg slecht uit, maar het eten was erg lekker! lekker paella gehad! daarna thuis nog wat op de bank tv gekeken en om 5 weer begonnen. toen heb ik in het hospital weer wat dieren verschoond, eten gegeven en gespoten. toen zijn we naar een paar koeien geweest bloedafnemen. daarna zijn we terug gegaan en heb ik nog wat opgeruimd en daarna gingen we naar een varkentje dat was gebeten door een paar honden! het was erg diep maar het beest was nog zo actief als wat, het was blijkbaar een sterk spaans ras dat hier wel tegen kon. daarna nog even na de Aldi geweest en ben ik weer lekker thuis voor de tv. ohja Vicente snapt eindelijk dat we thuis een varkensbedrijf hebben. blijkbaar zeggen ze hier vaak maar jajaja terwijl ze het niet weten haha. heb hem verteld hoeveel we er hadden en hij schrok er van haha als hij een keer in Nederland was wilde hij zeker komen kijken!

WEEKEND!!

Morgen ga ik samen met Ilona lekker na Jerez. Shoppen bij de Primark en als het goed is zondag naar Zoo Jerez. dus word wel een leuk weekendje hoop ik! we hebben daar een hotel geboekt dus ik hoop dat dit allemaal goed is gelukt haha.

en volgende week ben ik alweer op de helft wat gaat het toch allemaal snel!

na het weekend zal ik weer wat verder typen!

Groetjesss

  • 29 Februari 2012 - 17:40

    Tina V D Berg :

    Hallo Kim !

  • 29 Februari 2012 - 18:28

    Tina V D Berg :

    Hallo kim!
    Ine en Paul waren hier en Ine zei precies hoe ik jou een email kon versteuren.Ik was er maar aan begonnen.Gelezen Kim dat het daar goed naar je zin is.Behalve de karnaval dan.Zoals je schreef, de tijd gaat snel.Dat heb je als het naar de zin is.Hier is alles als gewoon,verder geen nieuws Groetjes van Opa en van mij Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 04 Feb. 2012
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 14642

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 07 November 2014

Internship BPEX

31 Januari 2012 - 01 April 2012

Mijn Stage in Spanje

Landen bezocht: