Week 3 - Reisverslag uit Conil de la Frontera, Spanje van Kim Geurts - WaarBenJij.nu Week 3 - Reisverslag uit Conil de la Frontera, Spanje van Kim Geurts - WaarBenJij.nu

Week 3

Door: Kim Geurts

Blijf op de hoogte en volg Kim

19 Februari 2012 | Spanje, Conil de la Frontera

nou donderdag avond ben ik nog naar stage geweest, maar voelde me eigenlijk niet echt geweldig. zijn nog de country in geweest naar paarden. nog een staart gecoupeerd wat hier ook illegaal is, maar ze doen het eigenlijk gewoon. daarna is moest Vicente nog even matador spelen bij een klein stiertje haha hij sprong er gewoon overheen enzo was eigenlijk best grappig om te zien!

vrijdag ben ik ziek thuis gebleven want ik voelde me echt slecht! had het erg benauwt en veel hoesten en dergelijke. ik had woensdag in chiclana een soepje gehaald en die heb ik gemaakt, dit heeft me wel erg opgeknapt.

zaterdag ben ik weer naar stage geweest want er was 1 operatie. hierbij heb ik geholpen en ook de dieren nog behandeld. om half 1 zei vicente dat zijn vriend Paco om 1 uur bij hem zou zijn om mij op te pikken om naar cadiz te gaan. dus wij snel naar huis ik me gehaast m'n pakje aan gedaan en daar was Paco al daarna zijn we Ilona op gaan halen in la Barossa en zijn we doorgereden naar San Fernando, daar hebben we op 2 vrouwen gewacht ook vriendinnen van Vicente. toen hebben we met z'n 5e op de trein gegaan. we hadden er erg veel zin in en gingen dus met volle moet naar Cadiz de o zo beroemde Carnaval vieren. achteraf gezien viel het HEEEL erg tegen! het begon eigenlijk pas om half 9 's avonds de opening van de carnaval dit ging gepaard met allemaal geweerschoten en flamencogezang. dit ging door tot half 11 en dat was het dan ook wel weer. de rest van de dag hebben we overal maar wat rondgehangen en wat gedronken en gegeten. er was verder ook geen muziek ofzo. dus het was eigenlijk niet veel aan!. maar ja uiteindelijk gingen we gelukkig toch naar huis, net de laatste trein gehaald GELUKKIG! de conducteurs iedereen helpen zodat we de trein konden halen, haha niet normaal!. daarna moesten we nog naar huis rijden, gelukkig had ik om half 9 ofzo al besloten dat ik niet meer zou drinken omdat Paco aaan de rum en cola ging, dit vond ik niet zo'n goed idee dat we met hem naar huis moesten rijden. dus heb ik ons naar huis gereden en is Ilona hier blijven slapen. hij is zelf wel nog naar huis gereden! niet normaal hier!

nu is het zondag en net weer opgestaan en wat geskyped, mis de carnaval in Nederland nu nog harder! heb iedereen gezegd da ze volgend jaar maar naar Nederland moeten komen want daar is de Carnaval toch wel 100000x beter!
conclusie: nooit meer weg met Carnaval!!


  • 23 Februari 2012 - 17:10

    Fleur:

    Heej Kimmetje!

    Wij hebben jou ook gemist met de carnaval hier :( Maar voordat het carnaval 2013 is, zijn er nog genoeg andere party's waar we KB kunnen worden en kunnen feesten ;)

    Succes nog daar en take care..!

    x Fleur

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 04 Feb. 2012
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 14622

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 07 November 2014

Internship BPEX

31 Januari 2012 - 01 April 2012

Mijn Stage in Spanje

Landen bezocht: