Nog een hollander! - Reisverslag uit Conil de la Frontera, Spanje van Kim Geurts - WaarBenJij.nu Nog een hollander! - Reisverslag uit Conil de la Frontera, Spanje van Kim Geurts - WaarBenJij.nu

Nog een hollander!

Door: Kim Geurts

Blijf op de hoogte en volg Kim

16 Februari 2012 | Spanje, Conil de la Frontera

En t is alweer donderdag! Wat vliegt de tijd!!

Afgelopen zaterdag ben ik dus met ilona naar chiclana geweest, dat was erg gezellig ik was om kwart over 12 daar met de bus, zij was daar al even aan t wachten! Maar we wiste gelijk elkaar te vinden, spanjaarden zien er toch echt heel anders uit haha!!

We hebben daar wat rondgelopen en winkels bekeken tot 2u want dan gaat alles bam dicht siesta!!
Daarna zijn we wat gaan eten bij pinocchio lasagnee!! Erg lekker! We dachten om 5u of half 6 gaan de winkels wel weer open maar dat was dus niet! Om6u hebbben we de bus terug gepakt en was ik rond half 7 thuis.

Toen ik thuis kwam vroeg vicente of ik mee ging naar een blokfluitconcert van kinderen uit benalup, waar hij zelf vandaan komt. Dit was in conil, toen we bijna daar waren kreeg vicente telefoon dat er een noodgeval was een hond had een vishaak opgegeten!!! Wij dus maar 2 nrs gekeken en naar de kliniek gegaan daar zijn we met een cameraatje bij de hond naar binne gegaan en hebben zo de naald eruit gekregen. Toen kwam de volgende een bulldog die een keizersnede moest hebben jammer genoeg heeft de pup het niet overleefd. Daarna hebben we die hond met die dikke tumor nog een x moeten opereren maar hij was niet meer te redden en hebben hem laten inslapen. Onderhand was t al half 11 en zijn we met het personeel dat ook op de kliniek was wat aan drinken. Om 12u gingen we na huis heb nog even tv gekeken en om kwart over 1 gaan slapen!

Zondag ben ik begonne met skypen met pap en mam en ook rocky is voorbij gekomen dit was wel ecen fijn. Voor de rest heb ik niet veel gedaan meer als tv gekeken. Maandag moeste we weer na de kliniek kwas best moe dus heb de dag maar wat uigezeten. Dinsdag ook niet veel gedaan alleen met raffa de hele voorraadruimte uitgeruimt en opgeruimd super veel zooi was dr zijn we wel de hele avond mee bezig geweest en t was nog niet klaar!! Poeh as ze dat in nederland zouden ziem! Niet normaal!!

Woensdag heb ik savonds vrij gepakt om weer na chiclana te gaan dit x voor carnavalskleren! Weer met ilona. Eerst moest ik de morgen uitzitten er waren geen operaties dus saaaai, daarna ben ik met pedro naar wat paarden geweest. Daarna was t al2u geweest dus k wilde eigelijk na huis ik moest met raffa mee en die belde pedro dus al waar we bleven. Daarna ging pedro nog f rustig een pilsje drinke en ik ma wachte pff echte spanjaarde!! Daarna bracht hij me na huis.

Daarna snel douche klaarmaken en naar chiclana! De bustijden hier zijn wat vaag dus t is altijd ma hopen dat er een komt haha om 4u was mijne dr en om half 5 ware ilona en ik weer in chiclana daarna zijn we helemaal na de mcdonalds gelopen die we zaterdag niet konden vinden, en hebben daar lekker vet gegeten haha! Toen zijn we carnavalsklere gaan zoeken. we waren de zaterdag in een vage winkel geweest een soort xenos waar ze alles hadden wat je maar kon verzinnen van onderbroeken tot bezems en noem zo maar op. daar heb ik een stieregevechtspakje gekocht voor meisjes natuurlijk!. dit paste ilona niet dus voor haar moesten we weer verder. we gingen voor rood geel en groen. en zijn gewoon de hele avond bezig geweest met door de stad rennen elke winkel hadden we wel 3x gehad de mensen zagen ons alweer aan komen haha het was best komisch. zelfs om kwart voor 9 wilde we nog na verschillende winkels terug. maar 9u is hier blijkbaar half 9 kwart voor 9 als ze zin hebben dus veel winkels waren al dicht! om half 10 hebben we toen de bus terug gepakt. en om 10u zat ik alweer lekker in m'n pyjama op de bank. om 11u ben ik naar bed gegaan.

nu is het alweer donderdag. vanmorgen maar 1 operatie gehad, maar wel druk bezig geweest. er waren niet veel dierenartsen dus ik mocht bij veel dingen helpen! er zitten nu erg veel dieren in de opvang dus veel werk!
opeens zegt macarena dat ik haar moet helpen, dat er een hond binnenkwam die was geschoten toen we daar een foto van maakte bleek hij echt veel kogels in zich te hebben!. hiervan ook een foto. nu is het dus weer Siësta dus ik ga weer even relaxen. volgende verhaaltje komt wel weer!

groetjesssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 04 Feb. 2012
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 14647

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 07 November 2014

Internship BPEX

31 Januari 2012 - 01 April 2012

Mijn Stage in Spanje

Landen bezocht: