de tweede week alweer - Reisverslag uit Conil de la Frontera, Spanje van Kim Geurts - WaarBenJij.nu de tweede week alweer - Reisverslag uit Conil de la Frontera, Spanje van Kim Geurts - WaarBenJij.nu

de tweede week alweer

Door: Kim Geurts

Blijf op de hoogte en volg Kim

10 Februari 2012 | Spanje, Conil de la Frontera

Wat gaat de tijd toch vlug, zit alweer 1.5 week hier, voor m'n gevoel pas een paar dagen.
ik zal in het kort nog wat vertellen over afgelopen week maar erg veel aparte dingen zijn er niet meer gebeurd.

ik was gebleven bij zondag.

de zondag ben ik begonnen met even met henry skypen! lang leven het internet :-)
daarna zijn raffa en rosia hier komen eten, we hebben tortilla patata gegeten, iets typisch spaans zeiden ze. wat gewoon omelet met aardappels bleek te zijn! wel erg lekker!, daarna hebben we nog wat bankgehangen en daarna gaan slapen.

maandag was eigenlijk een dag als andere, smorgens operaties en voor de rest van de dag niks aparts. alleen 's avonds moesten we naar een koe gaan kijken, de koeien lopen hier boven in de bergen dus moesten we met de jeep de berg op. op de helft konden we niet meer verder dus moesten we achter in de tractor bak zittend verder de berg op!, het was erg hoog en dus een erg mooi uitzicht!.

dinsdag heb ik een puppy mogen hechten!! op het begin vond ik het een beetje eng want in nederland zouden ze me dat nooit hebben laten doen!, maar eigenlijk ging het best wel soepeltjes op wat getril na. ik zal van de pup ook wat foto's bijvoegen.

woensdag was eigenlijk gewoon een normale stage dag.

donderdag was er een hond met een ENORME tumor in de baarmoeder die we eruit hebben gehaald. het was wel spannend om te zien of de hond het ging redden omdat hij zo groot was (hierbij ook een foto)
's avonds heeft raffa mij naar huis gebracht, toen ik thuis kwam, kwam alleen brandy de hond naar me toe, ik overal zoeken naar de puppie op een gegeven moment rende brandy naar de poort en lag de puppie daar! met z'n kop tussen de poort! toen we weg zijn gereden smiddags is de pup waarschijnlijk achter ons aan willen rennen! echt heel zielig, maar hij was al dood en ik had alleen de sleutel van de andere poort dus de pup heeft daar nog gelegen tot vicente thuis was, ik heb hem wel vantevoren nog gsmst en gebeld zodat hij niet zo hard zou schrikken.

vrijdag: 2 trauma operaties gehad, van hele lieve puppies. (die operaties zijn echt veel hier, waarschijnlijk doordat mensen hun hond los laten lopen en ze tegen een auto aankomen ofzo??) en nog een sterilisatie. toen was de morgen al gelukkig voorbij, daarna zijn we in een restaurant gaan eten voor €7,50!! 3 gangen en drinken haha erg goedkoop!! daarna zijn we lekker op het strand gaan wandelen even uitgewaaid en wat gekeken naar windsurfers. voor de rest van de avond hebben we niet veel bijzonders meer gedaan. en nu zit ik weer thuis, en ga ik weer wat films kijken of iets.

morgen ga ik naar Chiclana, ik heb sinds 2 dagen contact met een meisje die zit in barbosa ook een nederlandse stagiair die alleen is, dus daarmee ga ik morgen naar Chiclana, ben benieuwd!!

tot de volgende x..

Groetjes!!

  • 13 Februari 2012 - 20:40

    Mam:

    Ha Kim,
    Zo te lezen, is je stage erg leerzaam.
    Wat zielig voor de pup, je zal toch wel
    geschrokken zijn.
    Leuk om "binnen te kijken" in de kliniek en je woonverblijf d.m.v. de foto's.
    Hebben jullie daar tralies voor de ramen?
    waarvoor?
    Hopelijk klikt het met dat meisje,
    en kunnen jullie samen nog leuke dingen gaan doen.
    Hier heeft de dooi zijn intrede gemaakt en zijn de meeste zich klaar aan het maken voor de carnaval of wintersport.
    Teun en Robin doen samen met "de lame herders" ook mee met de optocht.
    We bellen of mailen nog wel.
    Groetjes, pap en mam en Rocky

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 04 Feb. 2012
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 14648

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 07 November 2014

Internship BPEX

31 Januari 2012 - 01 April 2012

Mijn Stage in Spanje

Landen bezocht: