Vicente's Verjaardag - Reisverslag uit Conil de la Frontera, Spanje van Kim Geurts - WaarBenJij.nu Vicente's Verjaardag - Reisverslag uit Conil de la Frontera, Spanje van Kim Geurts - WaarBenJij.nu

Vicente's Verjaardag

Door: Kim Geurts

Blijf op de hoogte en volg Kim

05 Maart 2012 | Spanje, Conil de la Frontera

Zaterdagmorgen om half 9 opgestaan om half 10 de bus naar chiclana gepakt daar had ik om 10u met ilona afgesproken. We hebbeb eerst voor ilona internet geregeld, darvoor zijn we een paar winkels afgeweest en uiteindelijk is het ons op ons beste spaaans gelukt haha! Daarna zijn we snel de ingrediënten voor pannekoeken gaan halen en toen om half 12 de bus naar huis om vervolgens pannekoeke te gaan bakken! Om half 2 hadden we er genoeg gemaakt en allemaal op rolletjes gedaan voor het feest van Vicente! Om 3u zijn we toen naar benalup vertrokken eerst naar een cqfé/restaurant wat gedronken en rond 5u gingen we naar de plek waar het ging gebeuren! Het was een oude paardenrenbaan en daarlangs lag een open veld waar al veel mensen met paarden klaarstonden. Iedereen had zich daar verzamelt en de flessen drank en het eten werden uitgestalt! Daarna ging t gebeuren ze gingen de stier halen op het begin ging het vrij goed maar hij werd ook een paar keer flink geraakt!!

Na ongeveer een uur te hebben gekeken verzamelde iedereen zich onder een afdak waar het feest kon beginnen, de flessen drank werden geopend en het eten werd klaargezet er zaten erg lekkere dingen tussen en iedereen wilde ook onze pannekoeken proeven zo ging het een tijdje door daarna werd er een kampvuur gemaakt en gingen Vicente en een vriend van hem gitaar spelen en andere begonnen erbij te zingen de flamenco dus. Er was daar ook een man waar we vanuit stage naar de koeien zijn geweest deze begon steeds tegen mij van beautifull girl enzo en opscheppe dat hij 100 koeie en een john deere had ma die man was echt al ouder dus best grappig haha

laterna zegt paco waar we mee na cadiz waren geweest ineens zo van komkom had hij een kippenpak en vanallerlei carnavalsspullen in de auto liggen haha en die gekke koeieboer dat kippenpak aan getrokken en ik heb nog even een afropruik opgehad haha erg grappig!! Daarna zijn we terug gegaan en was het nog een erg gezellige avond rond half 2 zijn we naar huis gegaan en aangezien ze hier gewoon drinken als ze moeten rijden reed Vicente al vrij snel tegen een hek aan waardoor de spiegel half af is gebroken en in het glas helemaal was gebroken! Daarna heb ik eigenlijk vooral geslapen ik was helemaal kapot, tussedoor wel nog even een noodstop gemaakt omdat er bij mij iets uit moest! Haha kreeg net voordat we gingen nog een drankje geen idee wat het was maar het was niet goed gevallen! Iedereen me uit lachen haha echt erg! Thuis ben ik eigenlijk gelijk gaan slapen was kapot!!

Zondag heb ik niks meer gedaan! Hele dag wat tv gekeken en om 3u even met ilona mee naar de bus gelopen dat was het eigeijk wel!

Nu is het maandag en heb vanacht erg slecht geslapen ben dus kapot en nu is dr ook nog niks te doen hier op stage dus baal nu echt heb alles al gepoetst en opgeruimd!!

Nu vrijdag komen pap en mam en mag ik net hun mee in het hotel ik heb er erg veel zin in even weg hier en echt vakantie vieren en weer even nederlands praten met bekende!!

De foto's komen nog maar die heb ik nu niet bij me!


groetjess

  • 08 Maart 2012 - 10:10

    Peter En Bea Geurts:

    Hoi Kim,

    Zo te lezen maak je het goed daar.
    Operen jullie ook als je gedronken hebt.
    :-) Geniet nog maar lekker van je stage.

    Groetjes Peter en Bea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 04 Feb. 2012
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 14620

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 07 November 2014

Internship BPEX

31 Januari 2012 - 01 April 2012

Mijn Stage in Spanje

Landen bezocht: