veel te vertellen....... - Reisverslag uit Royal Leamington Spa, Verenigd Koninkrijk van Kim Geurts - WaarBenJij.nu veel te vertellen....... - Reisverslag uit Royal Leamington Spa, Verenigd Koninkrijk van Kim Geurts - WaarBenJij.nu

veel te vertellen.......

Blijf op de hoogte en volg Kim

01 November 2014 | Verenigd Koninkrijk, Royal Leamington Spa

sow het is al weer even geleden dus ik dacht typ maar weer is een stuk!!
Nou dat weekend van de 18e oktober ben ik naar Bath en Stonehenge gegaan. dat is ongeveer 2 uur rijden hiervandaan en ik vond toch wel dat ik dat gezien moest hebben.
Stonehenge is echt gigantisch hoog en groot en heel vreemd hoe dat allemaal gemaakt is...
Bath was echt een geweldige stad! zou ik nog wel eens terug willen. ik ben daar naar de romeinse baden geweest, echt super mooi en eigenlijk ook gek dat ze toen al zo'n badhuis hadden met sauna's en bubbelbad enzo haha
op zondag heb ik lekker niks gedaan en ben ik wat gaan uitrusten.

Vanuit het catch up gesprek met Andrew kwam dat ik Belgie en Duitsland mocht gaan bezoeken. Op maandag ben ik daar dus meteen mee aan de slag gegaan om die mensen te bellen.
Op de woensdag zou ik mijn presentatie aan het team geven over mijn vorderingen tot nu toe, dit heb ik dus weer gedaan. Andrew wilde dat ik het met prezi deed omdat ik zelf dacht dat het wel een saaie presentatie zou zijn. Ik dat met prezi gemaakt, hele problemen dat het niet werkte haha uiteindelijk toch gelukt!
Tussen die meeting door was er ook moving in party van het gebouw, kregen we allemaal mastend and cheese potatoes en worstjes en lekker toetje.

Het weekend van de 25e ben ik op zaterdag park- run gaan rennen met Alaina van het werk. doordeweeks rennen we vaker met een groepje samen tijdens de lunch 5 of 6 kilometer. Best wel lekker om er even uit te gaan. Ook heb ik me begin van deze maand aangemeld bij Stoneleigh park fitness centrum waar ze circuits geven 3x per dag! is soms echt heel zwaar maar echt goed voor de spiertjes!
's middags ben ik nog even naar Stratfort geweest om een cadeautje voor Ellie te halen. Op zaterdagavond ben ik met Ellie en Steve gaan uiteten bij de italiaan, daarna was er een verjaardag van iemand van het werk in de pub daartegenover dus daar zijn we nog even geweest maar iedereen was kapot moe dus dat was geen latertje. Op zondag zijn we echte sunday roast gaan eten in een pub. ik had de chicken, hier kreeg je echt super veel bij zoals Yorkshire pudding(soort brood) wat heel lekker is! en daarna hadden we nog een mini puddinkje besteld omdat we eigenlijk toch al volzaten nou kregen we me toch een puddinkje! echt super groot en veel chocolade haha Ellie en ik voelde ons echt slecht erna!
Toen zijn we even langs Kenilworth castle gaan lopen om het eten wat te laten zakken.
Hierna ben ik mijn spullen gaan pakken en de auto tanken en nog wat laatste dingen toevoegen aan powerpoint en ben ik gaan slapen.
Want op maandag vertrok ik naar Duitsland!
Om 3 uur al opgestaan, ik was kapot! moest ik 2 uur rijden naar London Stansted. Vanuit daar vloog ik naar Bremen.
In Bremen heb ik een taxi gepakt naar Bakum om met een professor te spreken over hun systeem van antibiotica monitoring en reductie.
Erg interessant gesprek en ook een erg aardige man. Aangezien ik al vroeg daar was (rond 11.30u) kon ik nog wel Bremen de stad in gaan en hij zei me dat ik de Bremer stadsmuzikanten niet mocht missen en het ratthaus wat een mooi gebouw is. Ook de taxi chauffeur zei dat ik de stad in moest gaan omdat het FreiMaak was.
Dus toen ik bij het hotel aankwam bij Bremen airport heb ik even een paar uurtjes gerust en ben ik toen met de tram naar Bremen stad gegaan, heel gemakkelijk! kwam ik daar stonden dr allemaal van die leuke eet en drink kraampjes en was het eigenlijk een soort kermis! heb ik een pilsje gedronken en wat gegeten en nog wat rondgelopen door de Sogestrasse (zeugenstraat) daar stonden dan een paar varkens als standbeeld etc. en ik heb de stadsmuzikanten gezien!
na een 1,5u ben ik terug gegaan naar het hotel en gauw gaan slapen want ik moest weer om 3:30 op! om 6:20 had ik mijn vlucht naar Amsterdam om daar over te stappen naar Brussels! mijn tweede meeting. Ik was al redelijk vroeg in Brussel dus heb ik op het vliegveld nog wat gewerkt en wat gelezen. hierna heb ik een taxi naar het bedrijf gepakt en daar mijn tweede meeting gehad met Belpork en Amcra 2 bedrijven die bezig zijn met antibiotica monitoring en vermindering. wat wel moeilijk was was steeds andere talen praten, duits, nederlands, engels ik kon op een gegeven moment tijdens het nederlandse gesprek amper nog nederlandse woorden verzinnen die ik wilde zeggen haha!
Maar ik had om 5u m'n vlucht weer terug dus mijn taxi stond alweer te wachten toen ik buiten kwam. Aangekomen bij de gate, uur vertraging! en ik moest overstappen in stuttgart dus heb ik echt als een gek moeten rennen naar de gate om de overstap te halen wat gelukkig wel gelukt is. 's avonds rond 11:00u engelse tijd was ik terug hier.

De volgende dag had ik weer een meeting in Suffolk (3u rijden) met BQP(grote soort van coöperatie hier) dus weer een drukke dag gehad!

donderdag en vrijdag was het gelukkig wat rustiger, ik heb mijn concept report terug gekregen van Andrew en hij was al erg tevreden en onder de indruk! dus dat is zeker een goed teken!! Op vrijdag ben ik wat eerder weggegaan van het werk omdat ik vond dat ik wel genoeg gewerkt had deze week. Dus ben waarschijnlijk voor de laatste keer nog even Leamington ingegaan...
Vrijdagavond was het Halloween en Ellie was bij haar vriend in Yorkshire dus had ze geregeld dat er hier snoep was voor als er kinderen kwamen voor Trick or Treat?! er kwamen maar een paar kinderen dus er is super veel snoep over! wel echt schattig in hun stoere pakjes!

Vandaag is het weer zaterdag en ik ga vanavond naar een Halloween party in London! Ellie's vriendin die daar woont had beloofd me rond te leiden voor ik naar huis ging dus ik ga daar vanmiddag heen met de trein en vanavond dus naar de Halloween party en morgen gaat ze me de stad laten zien! kortom dit wordt een goed laatste weekend!

Over een weekje ben ik al weer onderweg naar huis!
Tot snel!
Kim :-)

  • 02 November 2014 - 12:24

    Ine Geurts:

    Ha Kim,
    Zo te lezen ben je al goed ingeburgerd daar; sporten, de pub, het eten en Trick or Treat.
    Wat heb je weer veel meegemaakt daar. (dadelijk ben je weer terug en vind je het saai hier) ha- ha.

    Maandag en dinsdag zijn echt vermoeiende dagen geweest zo te lezen.
    Veel gereisd, vroeg op, maar wel twee heel interessante gesprekken gehad.
    Toch knap van jou, hoe je dit allemaal doet!!
    Geniet nog van je laatste weekje daar, en doe Elly de groetjes van ons.
    En bedank haar alvast namens ons voor haar gastvrijheid en goede zorgen voor jou.
    Tot snel, groetjes mam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 04 Feb. 2012
Verslag gelezen: 1412
Totaal aantal bezoekers 14590

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 07 November 2014

Internship BPEX

31 Januari 2012 - 01 April 2012

Mijn Stage in Spanje

Landen bezocht: