Eerste paar dagen - Reisverslag uit Royal Leamington Spa, Verenigd Koninkrijk van Kim Geurts - WaarBenJij.nu Eerste paar dagen - Reisverslag uit Royal Leamington Spa, Verenigd Koninkrijk van Kim Geurts - WaarBenJij.nu

Eerste paar dagen

Blijf op de hoogte en volg Kim

06 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Royal Leamington Spa

Hallo iedereen,

Zoals iedereen wel/niet zal weten. Ik ben afgelopen dinsdagmorgen om half 8 met mijn Polo richting Engeland gereden. Het was een erg lange rit van 8 uur inclusief de trein vanuit Calais.
Toen ik van de trein af kwam was het dus meteen links rijden. Dat was wel even wennen, ben tot nu toe al 2x per ongeluk tegen het verkeerd ingereden... OEPS!
De eerste dag ben ik meteen naar BPEX gegaan, ik verblijf namelijk bij Ellie die ook bij BPEX werkt. En moest dus de huissleutels gaan ophalen, toen Ellie me zag was het meteen een knuffel en alles dus ze is echt een lief persoon. Ook heb ik toen meteen de rest van het personeel ontmoet. Hierna ben ik naar de agency geweest die zorgt voor mijn betalingen etc. wanneer ik mijn stage volg. Dit verliep allemaal soepel en was rond half 5 bij Ellie's huis, zelf was ze nog niet thuis dus ik heb me eigenlijk al helemaal ingericht. Op woensdag ben ik om 9 uur naar stage gegaan en heb daar Andrew mijn begeleider ontmoet. Hij heeft me eigenlijk verteld wat BPEX allemaal doet en wat mijn opdracht in gaat houden. Hierna ben ik me vooral in gaan lezen in de opdracht en in het bedrijf zelf. Ook ben ik de eerste dag vooral bezig geweest met alles goed te krijgen op mijn laptop die ik hier heb gekregen, ze hadden namelijk mijn naam verkeerd gespeld etc. dus het was een heel gedoe. Ook vroeg Andrew of er andere dingen waren die ik wel graag wilde zien. Ik wilde natuurlijk varkensbedrijven etc. zien!
Dus dat was eigenlijk meteen geregeld, ik kon op donderdag al mee naar een indoor varkensbedrijf. Er kwamen namelijk een aantal Vertegenwoordigers uit Denemarken kijken hoe alles hier gedaan werd. Het was wel een heel interessante dag, ze houden hier echt op een heel andere manier de varkens. Ik zal er wat foto's van toevoegen.
Op vrijdag ben ik dan eindelijk echt kunnen beginnen met mijn stageopdracht. Dus ik heb weer een hele dag op kantoor doorgebracht. Tussen de middag ben ik wel met de dames van de afdeling gaan lunchen, wat heel gezellig was. AHDB heeft eigenlijk 2 gebouwen op het terrein waarin alle onder organisaties liggen zoals EBLEX(beef and sheep) en Dairy Co and Potatoes etc. Dus er waren ook een aantal mensen daarvan mee lunchen.
Op vrijdag is de werkdag om 4 uur afgelopen dus had Ellie geregeld dat we met wat meiden naar de Pub gingen. Dit was ook heel gezellig en zo leer je toch weer meer mensen kennen. Hier zijn we gebleven tot ongeveer 9 uur. toen was ik toch echt kapot moe na zo'n lange dag.
Nu is het zaterdag en zijn we vanmorgen even Leamington in gegaan om een engelse telefoon te halen om hier te kunnen bellen en een poging gedaan een bankrekening te openen hier omdat ze mij niet kunnen betalen op mijn huidige rekening. Hier moet ik maandag voor terugkomen.
Nu gaan we zo naar een bbq van een van Ellie's vrienden dus het is weer afwachten hoe alles gaat lopen.

Ik ben nog steeds wel moe van de lange reis naar Amerika en het rijden etc. maar dat komt morgen wel goed als ik een dagje ga uitrusten.

Groetjes Kim

  • 09 September 2014 - 09:38

    Ine Geurts:

    Ha Kim

    Leuk dat je deze site aangemaakt hebt, zo kunnen we je stageperiode goed volgen.
    Fijn dat de eerste kennismakingen zo goed verlopen zijn en dat je zo hartelijk bent ontvangen.
    De varkens zijn er echt wel anders gehuisvest dan bij ons ( zie ik op de foto).
    Ik hoop voor jou dat er van dat uitrusten nog iets terecht komt, aangezien de leuke activiteiten die
    er al georganiseerd zijn voor jou.
    Dit is het begin van je stageperiode. Hopelijk wordt het voor jou een leuke, gezellige, maar vooral een
    leerzame periode.
    Groetjes mam. p.s wel links blijven rijden he,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 04 Feb. 2012
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 14596

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 07 November 2014

Internship BPEX

31 Januari 2012 - 01 April 2012

Mijn Stage in Spanje

Landen bezocht: