laatste week! - Reisverslag uit Conil de la Frontera, Spanje van Kim Geurts - WaarBenJij.nu laatste week! - Reisverslag uit Conil de la Frontera, Spanje van Kim Geurts - WaarBenJij.nu

laatste week!

Door: Kim Geurts

Blijf op de hoogte en volg Kim

31 Maart 2012 | Spanje, Conil de la Frontera

nou m'n laatste week stage,, amper wat te doen gehad op stage en het is erg winderig hier wat ook niet erg positief is! heb vooral veel gecomputerd op stage!

donderdag zijn ik en Ilona naar Cadiz gegaan vol goede moed, omdat we wisten dat het Huelga General was.. nationale staking!! de bussen reden al op aangepaste tijden dus wij de bus gepakt komen we in Cadiz NIKS open!! de bus maar terug naar Chiclana gepakt en daar waren gelukkig de winkels wel open, we wilden kleren gaan passen maar werden meteen naar buiten gezet omdat de winkel dicht moest omdat er groepen met protesteerders langs kwamen! niet normaal haha daarna gingen de winkels weer open en konden we verder winkelen. daarna zijn we na La Barossa gegaan om wat te eten.. we zijn bij een strandtent gaan eten erg lekker en daarna bij maya de bij een Ben en Jerry's ijs gaan eten. toen heb ik de bus naar chiclana gepakt en daar weer de bus naar huis ik was rond kwart over 7 weer thuis en ben toen maar wat tv gaan kijken en weer gaan slapen.

vrijdag mijn laatste stage dag, al meteen afscheid van Alejandro genomen omdat hij die nacht had gewerkt. blijkbaar kregen ze ook die dag pas in de gaten dat het niet slim was om 7 dierenartsen te laten werken terwijl er niks te doen is dus waren niet alle dierenartsen er meer, heb dus van een paar geen afscheid kunnen nemen jammer genoeg! had wel hele lekkere cake mee genomen om te trakteren. tussen de middag was Vicente me een beetje vergeten hij was na de Country en kwam maar niet terug dus ik rond half 3 maar even gsmst waar hij was. toen ben ik om 3 uur maar met Raquel meegereden en heeft ze mij naar huis gebracht. om 5u kwam rafa mij weer halen en de hele avond maar weer wat gecomputerd errug saai!! maarja laatste x he;) om 8u afscheid genomen van iedereen toch wel dubbel gevoel als je weet dat je daar nooit meer zult komen. toen ik thuis kwam ben ik weer even tv gaan kijken en gaan slapen.

nu zaterdag hebben we de volgende poging naar Cadiz gewaagt. nu waren de winkels gelukkig wel open! dus nog even wat geshopt en toen gegeten en vooral veeeel rondgelopen haha letterlijk rond want we zijn wel 5x dezelfde wegen ingeslagen haha. toen hebben we wat gegeten en daar hebben ze een echte ben en jerry's dus hebben we daar maar weer een hoorntje gegeten suuper lekker!! daarna hebben we om kwart over 5 de bus terug gepakt en nu ben ik net thuis en heb eigenlijk alles al ingepakt, alleen nog enkele dingen in de droger zitten. ik ga nog even film kijken en word morgen om kwart over 8 opgehaald om naar het vliegveld te gaan.

al met al een super leuke tijd hier gehad ook al waren de stagedagen soms minder!
super leuke ervaring dat zowiezo!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 04 Feb. 2012
Verslag gelezen: 861
Totaal aantal bezoekers 14618

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 07 November 2014

Internship BPEX

31 Januari 2012 - 01 April 2012

Mijn Stage in Spanje

Landen bezocht: