Nachtje Sevilla en 1 na laatste weekje stage!! - Reisverslag uit Conil de la Frontera, Spanje van Kim Geurts - WaarBenJij.nu Nachtje Sevilla en 1 na laatste weekje stage!! - Reisverslag uit Conil de la Frontera, Spanje van Kim Geurts - WaarBenJij.nu

Nachtje Sevilla en 1 na laatste weekje stage!!

Door: Kim Geurts

Blijf op de hoogte en volg Kim

25 Maart 2012 | Spanje, Conil de la Frontera

Nou het een na laatste stageweekje zat er ook weer op!! paar saaie dagen gehad, Vicente was op dinsdag vrij dus mocht ik met Rafa mee rijden de hele dag, maar op stage was eigenlijk niks te doen dus heb maar wat gecomputerd en bubbleshooterapp uitgespeeld haha! op woensdag was er weer een paardenoperatie, zoals ik kon zien waren de ballen niet ingedaald en hebben ze die eruit gesneden, niet erg indrukwekkend dus maar heb ik wel steeds bijgestaan.. wat anders he??, daarna met rafa alles opgeruimd en gepoetst en geschrobd dan is de dag toch wel zo voorbij! op donderdag was er wel een operatie van een kat, heb ik weer de losse hechtingen mogen doen, gaat al steeds sneller en beter! donderdag middag moesten we ineens naar een koe die aan het bevallen was maar het kalf kwam er niet uit, de koe moest eerst gesadeert worden, dit deed Vicente met zo'n lange speer want het was een grote koe met flinke horens! toen hij beetje rustiger was gingen we het kalf eraf trekken dit was een flinke klus! toen kwam eindelijk de kop eruit, Vicente zegt eeej 3 oren! trekken we verder valt er nog een kop uit! was gewoon een siameeskalf! het was wel al dood maar wel fascinerend om te zien! 'savonds heb ik weer de hele avond gecomputerd op de praktijk ben erachter gekomen dat als je de krant van voor naar achter leest je daar 1.5u ongeveer over doet! dus een half avondje stage haha!

op vrijdag hebben we om 10u de bus in Chiclana naar Sevilla gepakt we waren om half 12 in Sevilla en hebben met behulp van een slecht kaartje en een goede intuïtie het hotel een uurtje later gevonden. het was niet erg daar te lopen erg leuke smalle straatjes met overal mensen en winkeltjes! daarna gelijk gaan shoppen bij el corte ingles we vroegen ons steeds af wat dat voor winkel was er stond overal reclame van maar het was dus een dikke merkkledingwinkel met hele dure merken, maar ook only dus daar even een t-shirtje gescoord. daarna na de Zara h&m en alle bekende winkeltjes geweest. shoppen word echt verslavend! maarja aangezien er niet veel anders te doen is zullen we wel moeten;). daarna hebben we de spullen naar het hotel gebracht en zijn we een ben en jerry ijsje gaan eten. en wat komen we daar tegen een meisje uit Horst! die daar voor een half jaar in de stad Spaans leert. ze had op het moment niemand om mee te stappen ofzo dus hadden we afgesproken dat we samen gingen! daarna zijn we met z'n 3e nog wat winkeltjes gaan bekijken en rond 10u wat tapas gaan eten. daarna hadden we om 12u weer afgesproken bij de ben en jerry's om naar de kroegenstraat te gaan. daar zijn we eerst naar een barretje gegaan waar de shotjes 1 euro waren, dus goed gebruik van gemaakt! daarna zijn we naar een soort club gegaan, draaide ze super leuke muziek en de hele avond gedanst en alles! super vet! alleen de spaanse jongens kunnen nog wel is heel handtastelijk zijn ben ik achter gekomen IEW!! gelukkig waren er wel een paar normale dus hebben ook met verschillende gepraat, erg gebrekkig natuurlijk haha! rond half 5 hielden we het voor gezien we begonnen moe te worden en het was zo heet daarbinnen. maar het feest was nog steeds in volle gang, nog steeds stampvol daar! echt super raar, gaat blijkbaar tot 8u ofzo door! wij daarna nog churros gaan eten en toen de taxi naar het hotel gepakt rond kwart over 5 lagen we in bed, helemaal KAPOT!! om 10u ging de wekker weer pfff... amper geslapen door het gehorige hotel, super veel geluid steeds enzo! daarna zijn we gaan ontbijten en hebben we onze spullen gepakt en zijn wat rond gaan lopen in de buurt. en uiteindelijk teruggelopen naar het busstation, daar nog een uur moeten wachten en uiteindelijk de bus naar chiclana gepakt, we waren om half 4 in chiclana, daar bij Pinocchio nog Lasagne gegeten en daarna doorgelopen naar de Mc voor toch nog een Mcflurry. bij bus kwam pas om 6u dus hadden tijd genoeg! daarna de bus lekker na huis gepakt en zooo blij dat ik thuis was!! Vicente was nog net niet weg, en zei dat hij na Benalup ging en niet thuis kwam pas nu zondagavond. omdat vandaag de verkiezingen zijn en hij in een partij zit (partij popular) dus relax avondje vampire diaries gekeken en toen rond half 1 lekker gaan slapen! en nu ben ik weer wakker en ga ik vandaag lekker weer filmmmarathon houden de hele dag, erg toe aan een relax dagje!!

en over een weekje land ik over een uurtje alweer in Dusseldorf!! Kan niet wachten! De koffer is al grotendeels ingepakt, buiten wat ik nog nodig heb en zit nog niet half vol dus dat gaat wel passen!! we gaan deze week nog op de donderdag na Cadiz, want daar wil ik toch nog geweest zijn op een normale dag anders dan Carnaval. dus nog 4 daagjes stage en zaterdag nog even na Chiclana of ergens om afscheid te nemen van Ilona en dan zondag heeerlijk na huis!! zet de Lambrusco maar vast koud!! (hint voor mam!)

Groetjesss!!

• 28 Maart 2012 - 08:41

Mam:

Ha Kim,
    Ja dit word je laatste weekje in Conil.
    Misschien ga je Andalusië nog missen.
    De mooie witte dorpjes met de grote
    stieren op de bergen. De zon, de wind en de mooie witte paarden. Maar we zullen blij zijn als je weer terug bent, [komt hier weer wat leven in de brouwerij]. Wat zul je
    opgekeken hebben bij het zien van de geboorte van het Siamese kalf. Dat maak je toch ook niet vaak mee. Geniet nog een paar dagen en een goede terugreis gewenst. Tot zondag.
    Groetjes Pap en Mam

• 28 Maart 2012 - 13:25

Tiny Draak (Grashoek:

Hallo Kim,

Ook al ken ik je niet. Ik ben een tante van Ilona en volg haar reisverhalen. Via Ilona kan ik naar jou site. Ik zie dat jij wel een heel interessante stage hebt. Heb nog een fijne korte stage en doe de groetjes aan Ilona als je nog naar Cadiz gaat.